27 Kasım 2010

olsun...


Bugün kötürümdüm biyere kımıldayamadım...

Olsun… çayım vardı, bican havliyle kurufasulye ve pilav yaptım…

Ülserim vardı… olsun…illa ki kuru soğan yenmeliydi yanında…


Hey dostum, 6lıya mı başlasak, yahut diğer şans oyunları, ya da piyango?

Ha ne dersin???

Şansıma inat başlasak mı?

Sırf bu tatsız talihi kırmak için, köşeyi dönmek için değil ama!

Ya da gel bişeye başlayalım seninle ne olduğu önemli değil!

Yeni bir alışkanlık edinelim!

Sırf kazanmak için!!!

KAZANMAK!



4 yorum:

  1. Bugün Cumartesiydi. benz de kapadım kendimi homofisime. yazdım. Çizdim. Canlandırdım. Yemek mi; pırasa!.. İçecek mi; limonlu bir adaçayı.. Şans oyunları oynamam. Kaderimle barışıyım ben. benim için piyango, sağlığım ve afiyetim. Bir de svnat ve estetikle iligilenenler zaten kazanmıştır. Bunun kıymetini bibelim işte..

    YanıtlaSil
  2. ne yazık ancak kaybedildiğinde kıymeti bilinen bişeydir sağlık!
    işte o yüzden verilenler için hep "şükür" hep "şükür"!
    verilmeyenler ise mühim değil,elbet vardır bir nedeni!!!

    YanıtlaSil
  3. Dün kırkbeş dakikalık bir hızlı yürüyüş yaptım. Doktorum her gün yürümelisin diyor bana. Bugün cumartesi. Ben de yürüyeyim, doktorumun sözü tutulsun istedim. SSK hastanesinijn önündeki kavşağa geljnce kırmızı ışıkta durdum. Belediye arabvsında oturan yijrmjiyedi, yirmisekiz yvşlvrında olan bir yolcuya el salladım. Oysa onu tanımıyordum. O kendisijne el savllvyvn kişijye tebessüm etti. Sonra da bvna el svllvdı. Bu duygu ona neler hissettijrdi bilemem ama; Ben ise onun hoşnut olduğunu hissetijm. Nedenini bilemediğim bu hareketle nice insanlvrın gönlü alınabilijyor. Ben de onun arkamdan "Ben onu tanıyamadım. Beni tanıyan birisi sanırım, ama çıkartamadım" diye kendi kendine mırıldandığını duyar gibi oldum. (Hayattan kesitler)

    YanıtlaSil
  4. Profösör @
    bu çok güzel,
    ben de yaparım sık sık,
    arada göz de kırparım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...