20 Kasım 2010

Reste rest!

Geceydi
ve kelimeler kılıç kadar keskindi!
Biraz daha açtım şarkının sesini.
O,
radyoya geçti;
bilmem ne FM in gürültülü şarkısına...
Geceydi, ayazdı,
sis vardı
bi dağın başındaydık
ve
üstelik dandik bi frekanstaydık!
Dedim:
"Dur hele!"
"Dur dur dur dur!"
"Dur ineceğim!"
"Kurda kuşa yem olacağım;
lime lime
toprağa serileceğim...
sonra benden ne kalıyorsa geriye
toprağa nüfuz ederek
ya bi ağacın köküne tutunacağım
yahut bi solucanın midesine...

Dedim:
"Dur!"
"Dur ineceğim!"
Duymamazlıktan geldi !
Sustu....
yem etmedi kurda kuşa...(!)
ve kapattım radyoyu,
kaldığı yerden devam etti şarkı.......

(Günden Notlar:
Bugün akşama doğru geçtiğim sokakta ülkesinden getirdiği ıvır zıvırı yere sermiş satmakta olan zenci bi seyyar satıcı, ona orada iş yaptırmak istemeyen Türkçesi bozuk bol kıllı vatandaşa "ırkçısınız siz, insan ayrımı yapıyorsunuz " diye bağırıyordu, gülmekten bayılacaktım!"ırkcılık mı dedin, fevaran etmek mi, bak bu daha iyiydi(!) Genelde mağdur ve ezilen olmayı tekeline almış vatandaş gafil avlandı, kilitlenip kaldı! güzeldi zevkten dört köşe oldum...!!)




2 yorum:

  1. Ya ateş ol hers yeri yak ve erit. Ya da ot ol, saman ol. Bir mevsim yaşa ve öl.

    YanıtlaSil
  2. İnemiyoruz değil mi..?
    Kurda kuşa yem olmayı göze alsak da..

    Not'a not:
    Hangimiz zenci değiliz ki..?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...