16 Aralık 2010

2010...


2010 un ne hayrını gördük!

Gördük gördük….

Gördük ki esnemesi imkansız doğrular eğrilebiliyor, gördük ki baştan sonu görünen yolları yürümeye çabalamak manzarayı komikleştirmekten başka bir işe yaramıyor …Gördük ki insan bi anda ameliyat masasına yatıyor, bir anda muhit değiştiriyor, bianda kendi için imkansızı başarabiliyor(!)

Ha bi de “yeter ki sen iste” yi gördük! Sen iste; en çirkin güzel olsun, sen düşle her şey müthiş bir kılığa bürünsün…sonra sen iste birden her şey ilk boktan haline dönsün!

Bazen gitmek lazım onu gördük….Gitmek, bırakmak, kaçmak…

Gördük ki bikaç dikiş izine daha müsait bu bünye, gördük ki temeli sağlam, kökü derinlerde bir “aile”, gördük ki; aşağılanmayı hak edenler her daim kafasına vurularak aşağılanmalı hatta nefes aldırılmamalı bu hatsizlere!!!!Gördük ki merhamet “sevmeye” yetmiyor, hatta ucu kaçınca küfre meylediyor insan!

Gördük ki siyaset feci bir hastalık, bikez bulaştın mı sonu gelmiyen gavur bişey!

Gördük ki doğru bildiklerimiz her daim doğru, yanlışlarsa her daim yanlış!

Gördük ki pek büyümüşüz, pek bi adam olmuşuz!

Gördük ki para lazım bişey, yarından tezi yok kemeri sıkmaya başlamalıyızJ

Gördük ki “delikanlılık” kiminde nikelaj bişey, çabuk dökülüyor uçkura bağlanınca!

Gördük ki kime güvenip kime güvenmiyeceğimizi hakikaten bilecek yaşa gelmişiz!

Gördük ki az pişmişiz, pişmeyi öğrenme yolundayız!

Gördük ki Tanrı 3 kuruşa 5 şey öğretiyor anlayana!

Gördük ki görülecek yaşanacak daha çoook şeyimiz varmış!

Gördük ki aslında biz hata kaldıramıyacak yaştayız!


Gördük ki meğer

“GÜVEN”,

“DÜRÜSTLÜK” en önemli şeymiş hayatımızda!

Ve gördük ki;

İnsan en çok birbaşınayken huzurluymuş…


6 yorum:

  1. son üç mısra gerisini at gitsin :)

    YanıtlaSil
  2. "garibim benim"yazımı eleştirip bi de kendince düzeltmeye kalkan hatsiz:))ulan ben ona şiir bile demiyorum onu sen şiir olarak mı algıladın!şaka bi yana eleştir eleştir...mutlu oluyorum daha çok kırbaçlıyor beni.(aslında haklısın direk karalamayı aktardım, çalışmadım hiç üstünde)

    YanıtlaSil
  3. Sevgi merhamet ve şefkati içinde barındırıyor.
    Tekbaşına huzur olmayabilyor
    Bunları düşündüm.
    Gerisi su gibi akıyor.

    Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. @Profösör
    ne kadar insan, o kadar sorun:)

    YanıtlaSil
  5. "Peche orginal" asli suç yaratılışımızın kodlarınra var.

    YanıtlaSil
  6. evvvet benim orjinimde olduğu kesin:)))
    Eski Sümer yaradılış mitlerine göre insan günahkar doğar ve tüm ömrünü onu temizlemek için harcar!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...