22 Aralık 2010

ARZUHAL

Okuduğum kitaplarla dalga geçiyorum artık ve sabredemiyorum sonlarına...
-Bana kitap öner!!!

Çok sıradan geliyor TV haberleri; şöyle yeni, sarsıcı bişey olsun memleketimde!
Gazete haberleriyse sıkıyor artık; bi seri katil töresin mesela, ne kadar kardiyolog varsa öldürsün bu ülkede!

Sokaklarda geziyorum; herşey aynı, herşey yerli yerinde...
Bana tapınacağım bir yüz ver!!!

Sıyrıldım bak tüm günahlarımdan,
Beni yorma;
Bana sana varacak
En kısa yolu göster!

(Mümkünse....)
Saygılarımla....
(Kulunuz)


4 yorum:

  1. Sen zaten "sıratı müstekim" desin. Devam et lütfen. Duygulandık. Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. @Profösör
    haddimiz mi bilmiyorum, bildiğim tek doğru her neredeysem "başındayım"!
    teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. hiç bir yerdesin olduğun yerde duruyorsun...hala ruhuna aradığın şey neyse o sende dışarda değil...yüz aramana gerek yok kendi yüzüne bak göreceksin...

    YanıtlaSil
  4. @sanalayna
    ya sen nerdesin, benden kaç adım geride...kaç adım ilerdesin diye sormayacağım, olsan dönüp bakmaya, şurdasın demeye kafanı kaldırmayacak tevazuda olacaksın çünkü!
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...