29 Aralık 2010

hı?

“Vicdanının sesini dinle bak ne diyor….”

Bi halt demiyor!demeye gücü mü yetiyor!


Önce bendeki hesap kesilir, çok alacağım var…

Nerdeydi o vicdan dediğin gardroba saklandığımda! her dayağa kaç vicdan düşüyordu?

Tutsana elimi, bak vicdanın elimi yakıyor anne!

Saf, öpülesi çocukluğumun ilk aşkı; vicdanın nerde, hangi bacak arasında? Şimdi hangi dantelsi kızlık zarında!

Ey güzel dostum, hani yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi, kaç grammış çekip giderkenki vicdanın, darasını al tartsana?

Hangi vicdan!

Ve eyy günahsız oğlu günahsız; yatalak kalktığım sabahları, yerde sürünerek doğrulmaya çalışmak, karın doyurmak, parlatmak fayansları, karılık etmek…sırf yaşamak inadım yüzünden akça pakça vicdanın!!!

Hangi vicdan! Merhametle saçıma uzanamayan elin vicdanı mı,

Bir illet tuttuğunda, kulaklarını tıkıyan yaşlı bir kadının kör vicdanı mı,

Bi yanda ateşle kıvranan bi yavrunun haczine gelmiş bir memurun vicdanı mı,

Yoksa çekip gidenin, kilometrelerce öteden beynimin zonklamasına milyarlar yatıran bir adamın vicdanı mı!

Ben boktan bi şehrin dandik hastane koridorlarında günde 3 kez beynim dondurulurken kaybettim vicdanımı! Ben namluya sürülmüş bir kurşunu avuçlarken , adını bilmediğim birilerini tartaklarken, çocukken, gençken, sen ve kimse yokken kaybettim vicdanımı!

Merhamet ettiğim bit kadar adamın şuan gebermesini izliyor vicdanım!

Vicdanım duvarda asılı, vicdanım ipek çoraplarımın içinde…

vicdanım 6 yaşında susan bi kız çocuğunda, plastik bir bebeğin sarı saç telinde, yetim bıraktığım yavru bi kedide!

Vicdanım acınası bir kadının son sözünde!


Sonra halledilecek hesaplarımız var, sen anlamazsın!

2 cennet 1 cehennemi götürecek!


Bidaha "vicdan" deme bana!

hadi bak işine.....!


6 yorum:

  1. kaybedilen vicdanlara inat yaşamak güzel!

    YanıtlaSil
  2. Öyle içimi burktun ki yine, iş yerindeyim önümde beşbuçuğa kadar yetiştirmem gereken bir rapor var, bir soluklanayım bir bakayım sizlere dedim ki mıhlandım kaldım. Bu sefer ağlamadım ama damlaları yakınıma bıraktım. Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. İnsaniyetin hassas terazisi vicdaniyet olmasın sakın? Vicdan sahibi olunmadan nasıl insan olunurmuş. Olunursa da insan müsveddesi olunur.

    YanıtlaSil
  4. mümkün olduğunca sızlatmamalı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...