28 Aralık 2010

"fibromyalgia" lı sabahlar....


Güne tebessümle, fibromiyaljiyi selamlayarak başladım...

al sana 33 yılın hasar raporu:
-boyunda rotasyon
-gerilim tipi migren
-burunda deviasyon
-gastrik ülser
-solkol sinir sıkışması
-fibromiyalji
yumurtalık kistinden hallice 3 laparoskopi dikişi
+sezeryan kesisi
üst full protez diş
-dismenore...


eee dostum ne sandın; her kelimenin, her virgülün baksana ödenmiş hesabı:)))

şimdi yerdeki terliklerimi eğilerek giyebildiğim her sabaha şükrediyorum...

bazen gülerek düşünüyorum;
eyy tıp nelere kadirsin, "natural selection" a kafa tutmaktayım;)

(Günden notlar: bugün militarist yanım tavan yapmış durumda, sal beni Samothrakiyi alacam(!)


alttakine takılanlara:


7 yorum:

  1. ne mutlu sana ömrün uzun olacak desene! bana gelince 37 de sene iki çizik var onuda boşu boşuna kestiler:)))

    YanıtlaSil
  2. Ya benn, anlatmıyayım şimdi.. Ruhumuzda bir çizik olmasın ki yeter.

    YanıtlaSil
  3. Bende daha hala bir tel beyaz saça bakıp bakıp dalıyorum, utandım valla yaptığımdan. Bir daha ağzımı açmayacağım.

    Dip not: 1-6 ve 7. şıklarda sana yetiştim :)) )

    YanıtlaSil
  4. Profösör;
    ruhumuzda 1 çizik mi...!bilmem kaç çizik!boşverin gitsin...
    o hırsla ayaktayız;)

    YanıtlaSil
  5. @ özlem
    ibretlik bir sahne çizmek değildi niyetim:)))

    YanıtlaSil
  6. Her şeyin bir bedeli var..
    Aykırı olmanın..
    Farklı olmanın bedeli de..

    Ve bedelini ödediğiniz her şey size aittir..

    İnsanın kendisi olmasının ve kendisi kalmasının bedeli bu..

    Hani şu ''Samothraki''yi alırsan..
    ''Uyuyan Güzel''in ayak ucunda,mehtaba karşı bol köpüklü,bol şekerli kahve içmek ne güzel olur..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...