03 Ocak 2011

"kadın" lar!

Kadınlar ta küçük yaşlarda kıskanmaya ve kıskanılmaya başlar …

Fakat bunu anlamak benim gibi her lafın ve hareketin altında bir kötülük aramayanlar için çok zor analaşılabilir bişeydir..

Kadınların ezilmesi konusunda isyankarımdır ama nedeni kadına olan öfkemdendir, kadın niye bu kadar acizdir!

Kimi kadınlar kendinde olmayanı ve hiçbir zaman da olamayacağına inandıkları şeyleri başka bir kadında kanlı-canlı görünce felaket düşmanlık güderler…

Ben çok geç farkına vardım bu “nedensiz düşmanlıkların”! Hatta birileri hep dürttü, hep gözümü açtı diyebilirim…Çünkü anlamsız şeylerdir benim için…İnsanın doğuştan gelen hiçbir özelliği kıskanılamaz, kıskanılmamalıdır da, sonradan kazanılanlar ise kıskanılmaya değmeyecek şeylerdir çünkü “başarı”, “azim” gibi sözcüklerle açıklanabilir…hem sonra kıskanmak da nedir?

Neden bibaşkasına özenilir, neden hayinlik edilir, ince planlara başvurulur, düşmanlık etmek kadının doğasında mı vardır!

Ve insan bu kötülüğü bir ömür boyu nasıl taşıyabilir!

Nerden çıktı bu mevzuu…diye düşünme!

Canımı sıkan birkaç “dostum” var böyle….

Beni arayıp fethettikleri kaleleri ve başarılarını paylaşırlar düzenli aralıklarla…

Aaa a ne güzeldir ve sevindiricidir onların adına! fakat bu görüşmeler sıklaşınca, hastalıkta, zorlukta aranıp sorulmadıkça.... birileri bana heyyyt artık akıllan be dedi, ciddi kararlarım var bu yıl için!!!

Ulan yanlış adamım ben!!! Allah daha var etsin sizi, benden uzak mısıra sultan etsin sizi, tüm maddi varlıkları ve iyilikleri size versin dilerim, dilerim hep iyi haberlerinizi duyarım, fakat kızım ben bunları anlatıp acıtacağınız yanlış kadınım, biz sizinle farklı pistlerin koşucularıyız…!


9 yorum:

  1. Demek ki kadınlar da kadınları çekemiyor. oysa dayanışma içinde olmaları gerekmez mi? Zarafet adına..

    YanıtlaSil
  2. bilmem, anlamıyorum bu konuyu zaten.

    YanıtlaSil
  3. hep derdi annem, bir kadının en büyük düşmanı yine başka bir kadındır. ben çok katılıyorum bu konuya.

    YanıtlaSil
  4. bana da gelip birbirlerini çekiştiryorlar.Hepsi gelip bana anlatınca onlar hakkında çok şey biliyorum.Ama tabi ki söylemiyorum.Artık anlatmasınlar bi şey.Duymak istemiyorum, söylemeye karar verdim.

    YanıtlaSil
  5. @Kelimeler Dunyasi
    engüzeli dinlememek, hatta mümkünse hayatından çıkarmak!

    YanıtlaSil
  6. Nezaketiniz için teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  7. @profösör
    estağfurullah..

    YanıtlaSil
  8. ah şu kadınlar! hamdolsun halime:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...