24 Ocak 2011

medet!

Kıvırabildiğim bişey değildi ki, kırılabildiğim bişeydi üstelik yaşamak!

Hani aman diyene el kalkmaz, deliye azap olmaz, sual sorulmaz, ölüye sitem, mazluma zulmedilmezdi!

Hani dağına göreydi her kar, selametti sabrın sonu……

Söyle bana,ben sabrın eri Eyüp müyüm!

El insaf!!!!


Medet ey birin BİR'i, Ey birin BİR'i medet.(N.F.K)


“……….

Tanrım önünde durmak istiyorum,
İniltili sözlerimi söylemek istiyorum,
Acılarımı bildirmek istiyorum.
Tanrım gün ışıdı, benim günüm karanlık,
Gözyaşları, ağıt ve sıkıntı sardı beni.
Göz yaşlarımdan başka bir seçeneğim yokmuş gibi üzüntü kapladı beni.
Kötü kader eline aldı beni, çalıyor yaşam soluğumu,
Fena hastalıklar yakıyor bedenimi.
Tanrım, beni var eden babam, yüzünü kaldır,
Ne zamana kadar beni ihmal edecek, beni korumayacaksın?
Ne kadar zaman beni rehbersiz bırakacaksın?

(Sümer tabletlerinde Eyüp'ün Hikayesi / “İnsan ve onun Tanrısı” bölümünden)


(Eyüp) dedi ki,"Bu dünyaya çıplak geldim, çıplak gideceğim.RAB verdi, RAB aldı,RAB'bin adına övgüler olsun!" (Tevrat’dan)


Ve Eyyub…Rabbine şöyle yakarmıştı: “Dert gelip çattı bana; sen, rahmet edenlerin en merhametlisisin.” (Kur’an – Enbiya Suresi/83. Ayet)


4 yorum:

  1. Hikmetinden sual olunmaz, azabının sınırı olmaz.Bizi duyduğunu biliyoruz Yarab!

    YanıtlaSil
  2. Belki ilginizi çeker; mimlendiniz.:))

    YanıtlaSil
  3. Iıı ıhhh Profösör, o sorunun cevabına insanlar bir ömür harcıyor yok öyle kolay bulmak:))beni mazur görün..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...