20 Ocak 2011

iz
















şehrin en tenha yerinde!
üçkağıtçı simitçinin sesinde!
ya da tiyatroda A-18 de
dokunduğun fincanın kulbunda...
bastığın kaldırımda...
en iyi ayvalık tostu yapan yerde
incikcide boncukcuda
tuhaf bi sergi salonunda
"hasanoğlan heykelciği" vitrininde
beklediğin durakta
gittiğin hamburgercide,
sahafta...
soluduğun havanın ayazında
düşün ki
benden bi iz var!!!


((--Sabahtan notlar:--
sabahları suratsız bi kadın oluyorum ta ki küfrede küfrede dışarı çıkana kadar ..hep de öyle oldu.. ama herşey dışarı çıkana kadar!dışarı çıkınca...ooo merhaba ağaç, kuşlar ve donan kediler, yürümeyi bilmeyenler, ölüler, ölmeye meraklılar, dangalak gülümseyişliler, sabah sersemleri, sex yorgunları, günün uyumsuz giyinenleri, camdan bez çırpanları, zavallı gözü çapaklı okullu çocuklar, peşmurde üniversite öğrencileri "Merhaba";))
(şu sıralar damlasakızlı kahve hastalığım yeniledi, niye unutmuşum ki ben bunu?hele ki ince cidarlı fincanda, bol köpüklü ve 3 şekerliyse, bir fincana da 2 sigara denk getirdim mi ....Umrumda mı ulan hayattttt!!!))


6 yorum:

  1. sevgili dostum yorumun için teşekkür ederim. Ben de giyim kuşamı seviyorum ama nedense kendime bakamıyorum. Yazıyı qyazan arkadaşım benim aynı zamanda öğrencim. Ben yorulduğum zaman sağolsun yazı göndererek benim nefes almamı sağlıyor. Senin de moda ve estetik konularına duyarlı olduğunu biliyorum.

    Ben çizgilerimi kullandığım kaleme ve fırçaya göre bir üslup belirliyorum. Dikkat edersen dünkü kalem imgeli çizgiyle bugünkü çizgi arasında üslup açısından fark vardır. Dünkü çizgim ince keçe uçlu kalemle gerçekleşti. Çizgilerin geliş gidi; yönü genelde parelel olarak kullanmışıqmdır. Ayrıca derinliklere de noktalarla bir espiri öermişimdir. Bugünkü çizgide ise pilot kalemle yaptım. Eskiden rapido kalemle yapardık. Çizginin yönü burada karışıktır. Karalama ve saruktur. Desende dikkat ettiğim şey elimi korkak alıştırmadan kararlı çizimimdir. Yanlış da olsa yanlışımı aynen yayınlarım. Yamuk yumuk da olabilir. Burda önemli olan içinde taşıdığı estetik duygu birliğidir. Bunun yanında kesik uç, füzen, karakalem, fırça, tarama ucu ve başka yöntemlerli de çalışabilirim. Üfürükle bile soyut çalışmalarım olmuştur.

    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ediyorum size
    saygıyla.

    YanıtlaSil
  3. Hayattan ne güzel de zevk alına biliyor değil mi? Bir fincan kahveye mutluluk eklemekteydi belki de yaşamın zevki.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sümüklü çocuklar merhaba!..

    YanıtlaSil
  5. Özlem;
    kahve başlı başına bir zevk;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...