02 Şubat 2011

anlıyacaksın ha gayret;)

(Şimdi, yani sen okurken bu yazıyı …yani en az 7 saat önce ben bol sütlü kahvemle uykuya inat yazıyorum .…)

Sanırım genetik aktarım son buldu benimle…artık şiddet göstermiyor , direk gidip tımarhanede yatıyor, dedelerinin lakabına yakışır yaftayı gururla taşıyor neslim “DELİ”!

Deli olmada değil de, delirtme işini becermede ara sen asıl gizli zekayı!

Kolay bir etikettir “deli”! deli olmak taklidi mümkün bişey değildir, keza hadi yarıştıralım desem rol kesemezsin!

İşte “bak ben buna deli olurum”,” deli gibi aşığım sana”, “deli gibi sevdim” demekle olunmuyor deli(! )Delilik ispat ister! Efeeenim???

Numarası olmaz deliliğin!

Korkutur seni!

Niye?

Kaybedecek bişeyi yoktur çünkü?

En büyük kaybı yaşamış bir bünye; gözünü kırpmadan kör bıçakla doğramayı düşleyebilir seni!

Senden, hayattan yoktur ki bi alacağı, düşmanlık beslesin…

Ölmek mühim değildir ki yemek, giyinmek vede kaybetmek gibi kaygıları olsun…

Zaten kaybetmekle başlar işe!

Sevilmeye ihtiyacı yoktur ki tutkusu olsun…

O olduğu gibi, gizlisiz ulu orta

Bazen çırılçıplak…

Korkmaz ki çirkin yanlarını göreceksin diye?

Sevmiyeceksin diye…

Ve detayı mühim değildir ki hiçbişeyin…

Adların, suretlerin, makamların, mevkilerin…

“cesaret” ve “kuvvet” tekelindedir nasılsa..

Nasılsa “taşıyamıyacağı dertlerle” sınamıyacaktır onu tanrısı(!)

Nasılsa garantidir üfürükten cenneti

O yüzden bolca küfrü sever…

niyeyse bazen de secdeyi.

8 yorum:

  1. Bir cinnet herşeyi halledebilir diyorumda kimse inanmıyor. Delirmek gerek bu zamanda. Aklın varsa delirirsin denmeli. Bir deli diğerine bulaştırmalı deliliğini. Böyle tükenecek kaybetme korkuları, böyle bürünecek cesaret bedenimize. Ne olur delirdiysen bana da el versene..

    Çok başarılı buldum bu yazını. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ben gerçekle bağımı koparamadım, sana el versem fikrin bulanır, kirlenir be Özlem;)
    teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. Deli olmak işten değil bazen...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili dostum seninle tanışıyor olabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  5. kelimeler dünyası;
    ;))güzel şeydir delilik

    YanıtlaSil
  6. profösör;
    paranoya oluşturmayalım lütfen;))
    yani mümkün değil!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...