07 Şubat 2011

"deneysel hayat (!)" neyse boşver yorma kafanı...



















Bilimin bir çok dalında deney mümkündür, ha psikolojide de denekler ve deneyler vardır ...
fakat az önce duş alırken düşündüm acaba "empatinin fiziksel deneye dönüşmesine olanak varmıdır" ya da Freud buna ne ad vermiştir? (bilen varsa kıvrandırmasın beni!) bahsettiğim
koşullanma ya da Pavlov'un köpeği gibi bişey değil anladın demi(!)
Bahsettiğim; bir katilin yerine koyarak kendini onun gibi yaşayarak, o sonuca varabilme ihtimalini ölçmek!(aynı ortamı oluşturmak baş koşulu ile...aynı anne, aynı baba, aynı ev, aynı duvarlar...vs. vs..)
ha niye düşünüyorum böylesi zevzek şeyleri, hele ki saçlarımı açmaya çalışıp, köpürdüğüm yerde!...
geçen bi arkadaşım seni anlıyamıyorum bazen dedi...
ha bak işte taam da bunu diyorum ben!!
benzer bir yaşamı kurgulasak, senin benim vardığım sonuçlara varma ihtimalin nedir?
hadi sağlama yapsana...!
dahilen
sana yüksek dozda ağrı verici,
bol kafein ve nikotin öneriyorum...


2 yorum:

  1. "Determinizm" vereyim sana ben. Bugün şekerim tavan yapmış durumda 350.. Aynı adamlarla aynı konunun tartışmasında, aynı zaman biriminde aynı ajansa kapıştık. Sanırım aşnı şartlara yine kapışacağız. Sabahı bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. hıımm ama biz buna kader diyoruz azizim;))
    (eminim vardır paralel hayatlar!!)
    şartlar ve biz aynıyken bin kez gelsek hayata durum budur yani!

    Sağlığınıza dikkat edin lütfen!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...