06 Şubat 2011

o şarkı

Konuşmuştum doktorumla eğer oğlum olsaydı, ben onu doğururken , o her şarkısını ezberden bildiğim, hasta olduğum adamın şarkısı bağıracaktı doğumhanede…”Oğluma”!


Eğer kuru fasulye varsa bugün tabağımızda, bir dost cümbüşten çalıyorsa “batan gün kana benziyor’u”, roka ve beyaz peynirimiz bir de meyve tabağımız mevcutsa masamızda, iki tek atabiliyorsak ne mutlu bize…

Şükür kokusunu alabildiğimiz anasona…

Şükür yerdeki kara…

Soğuğa ve ayaza…

Şükür hissedebildiğim her şeye…

Ama

Seveceksin de be oğlum

Sevmeden olmaz ,

Sevilmelisin enazından bilader!,

Sevemiyorsan vede yoksa sevenin ya sen ne boka yarıyorsun!

“aldat dur/

Aldan dur

Oluuuuuum hayat bu mudur???”

ve o şarkı…




5 yorum:

  1. Sevemiyorum artık ve sevilemiyorumda. Ne boka yarıyorum ben hiç bilmiyorum :(( yardım istiyorum...

    YanıtlaSil
  2. iyi deş vardır sevecek bişey!
    ya da ne yapıyoruz; bol meze, saz-cümbüş sevilen şarkılar...
    çok mu lazım bu dünya;)

    YanıtlaSil
  3. ben deştikçe boğuluyorum, aman boşver be şimdi içelim güzelleşelim demek geldi içimden :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de aranızdayım bak. Ne işim vardı burada bu saatte. Sanırım kafalarımız uymasada gönlümüz ortada..

    YanıtlaSil
  5. hah tam da öyle işte Özlem;))

    Oooo selamlar profösör;)yaaaa gönül birliği...!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...