21 Mart 2011

mevsimsel atak...

(Hani şimdi ben, uzun süren mide ağrılarının bilmem neye dönüşeceğini getirmiyorum da aklıma, yahut, sol yumurtalığın ille de ben de kesilip biçilmek isterim nidalarını duymazdan geliyorum ya…)

Nedendir bilmem!

…sebepsiz bir heyecan, bir yürek kabarması , bir tantana var ki ben de sorma!

Sanki piyango bana çıkacak, sihirli bir değnek inecek kafama, sanki bensiz dönmeyecek dünya, ummadığım bişey gelecek başıma, öyle bişey gelecek ki evliya olacam, lider olacam, kahramanı olacağım memleketin; ben buyuracam olacak her şey!…ben istiyecem yoluna girecek … , ben hadsizlere had bildirecem, ben kurşuna dizdirecem hainleri, ben ihya edecem fakiri fukarayı, garibi gurabayı,… ben imdada yetecem, ben iyleştireceğim yaraları…

Sanki ben hesap soracam; sanki ben adaletin terazisi… sanki ben tüm soruların cevabı…..

Sanki ben milyonlar satacam yazdığım kitapla, her derde deva bir ilaç bulacam, bir şey icat edecem herkese lazım…tüm ödülleri ben alacam, söylenmedik sözler edip ,deyimler, özdeyişler savuracam… ya da bilinmedik bir medeniyeti bulacam , evrimin kayıp zincirini takacam(!) , tarihi yeniden yazdıracam….ben moda olacam her yerde, tabelalarda benim adım , her billboardda benim resmim ….

Hayırdır inşallah….



4 yorum:

  1. Ne yapıyorsun böyle..
    Yeryüzü cennet olur o zaman..
    Vay kötülerin haline..

    Hayırdır inşaallah!..

    Ama moda olma..
    Boşver şu modayı..
    Moda olanlar çok hızlı tüketiliyor..
    Metalaştırılıyor..

    saygı ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. peki...moda değil de toplumsal tutku diyelim ona:)
    saygı bizden...

    YanıtlaSil
  3. profösör;
    olsun ne olur...!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...