27 Mart 2011

Sevimsiz PAZAR!

Biliyorum ütü yapmaktan keyif almayı öğrendiğimde varacağım hayatın sırrına!

Rica ediyorum değiştirin şu günün adını "Pazar"! Ne lanet bir kelime; geriliyorum, isyankar oluyorum, tatsız oluyorum, marketteki "kaliteli zaman geçirilmiş" fırlama erkek çocuklarına, halk otobüsüne binip biri kalksa da ben otursam diye zaman kollayan yaşlılara, facebookta onun bunun lafını özellikle şuaralar pek moda olan Mevlana sözlerini yada okuduğu tek köşe yazarı olan Yılmaz Özdil yazılarını paylaşanlara, sonradan Allah- kitapçı kesilen komünistlere, vatan millet sakarya deyip hayatında herhangibir eyleme, protestoya katılmamış olanlara, korkaklara, yalancılara, Elif Şafak okuyanlara, ne orada ne burada olanlara, tarafsızlara, durmadan yeni yemek tarifi deneyenlere, çalışmıyorum dediğinizde sizi "evhanımı" olarak kaydeden, kaydetmekten gizli bir haz alan yamuk yumuk kamu görevlisi kadınlara...hatta mağazada kararsız kalanlara, kontrol etmeden aldığınız bişeyin eve getirip açtığınızda mutlaka defolu olmasına, zengin olup üç kuruşun hesabını yapanlara, hatta ve hatta gözü üstünde kaşı olanlara, kül tablasına bitmiş sigara paketini kıvırarak atanlara, dandik kahve çeşitleri satan Starbucks türevi yerlerde oturmayı bihalt sayanlara ve hatta biton şeye...GICIK O-LU-YO-RUUUM!!!

ya rica ediyorum lütfen...
hadi hacı be
şu günün adını değiştirin BENİM İÇİN!!!!

neyse...
oturup dinleniyor ve dinliyorum:




4 yorum:

  1. Bu yazının altına imzamı atıyorum. Yüreğimle..

    YanıtlaSil
  2. Hepsine eyvallah da..

    Şu gözü üstünde kaşı olanlardan ne istiyorsunuz ki..:)

    Neyse güzel bir dokundurma olmuş..

    Tebrikler..:)
    Ve de saygılar..

    YanıtlaSil
  3. Profösör teşekkürler, hani merak ettiğim imzanız..
    bir kaligrafın imzası beni onure eder.

    YanıtlaSil
  4. Budeliçocuk;
    sormayın işte, arada gözü üstünde kaşı olanlar da kaynıyor;))
    teşekkürler,
    saygılar bizden..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...