04 Nisan 2011

ben var ya....

(Oysa her şeyin zorlayıp üst üste

Üstüme geldiği şu günlerde yılgın ve yorgunum….….)


Öyle değil be oğlum!!!

Sen!

Sen ki çoğulsun,

Sen; Osun Busun Şusun!

Sen üç kuruşluk dünyanın masalına kapılıp boğulmuşsun!

Dünya kötüyse!

Ben varım be oğlum!

Ben varım

İyliğin ıspatı!

Ben varım;

Öldürsen doğruyu söyler,

Ölüme meydan okurum….

Yarı yolda kalsan sırtlar,

Kendi yükümü unuturum…



"Bakarken gözle bıçaklıyor, dinlerken kulakla zehirliyorlar"!
gel gör ki yine yerini buldu üstad...
MERHAMET!!!!!
MERHAMET!



6 yorum:

  1. Bekliyorsun, bekliyorsun, döktürüyorsun. Yüreğin sağlam senin..

    YanıtlaSil
  2. Önce yüreğe hitabeden,yürek işi cümleler için..
    Sonra da Rahmetli Üstad'ın Reis Bey'inden aktardığınız bölüm için..
    Teşekkürler..

    Evet;
    ''Çocuk;ağlayabilseydiniz,anlayabilirdiniz,dedi''

    Ve;
    ''Gelemiyorum dadı!Göz yaşlarım kurur diye korkuyorum..''

    Cümlelerini yeniden duyduğum için..
    Sadece kulaklarımla değil her zerremle duyduğum için..

    Teşekkürler..
    Yüreğe Dokunan paylaşımın için..

    Binlerce teşekkürler arkadaşım..

    YanıtlaSil
  3. yorgunsun, yılgınsın ama yalnız değilsin. biz varız yanında...

    YanıtlaSil
  4. Budeliçocuk,ben teşekkür ederim.
    çocukluğumdan beri defalarca izlediğim ve hayatımı derinden etkileyen eserlerinden biridir üstadın ve unutmadığım o uzun replik...

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler Özlem, bunu hep hissettirdiğin için teşekkürler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...