13 Nisan 2011

buldurmaca...

Hafız dedi…

-nedir aşk?

Dedim hacı abi aşk….

-ki ne hacıdır o, ne ben hafız…-

Dedim aşk pis bişeydir be…

Aşk beter bişeydir…

Mantık dışıdır, dünyaya inat tutkuyla bağlanma tiryakiliğidir,

İnsanın sonsuz bağlılığı ve mutluluğu arayış denemesidir,

yanılışıdır her seferinde..

bulamayışıdır…

Dedim aşk… akıl dışı hayvani bişeydir,

O bakımdan baki değildir!

Hacı abi dedi ki aşk:

Nefisdir, nefisle şehvetin ortası bişeydir…

Dedim aşk yoktur aslında varsa da akuttur,

Varsa da “zottirik bişeydir”!

Hani koftiden…

Dedi gel bi ad koyalım buna

kirletmeyelim manayı..

Aradık…

Yetmedi lugatımız

Yeni bişey uyduramadık…

Aşk olsun dedik..

-ki o uyaklı yazar, ki ben yazarım..

Bulamadık…

Aşk nedir be dostum?

Neyse o ,

ben ölmeden şiirler yazdırmalı bir adama..

İpi boylatmalı…

Aşk fazla gelmeli,

Aşk üstü kalmalı,

Aşk delikten çıkarıp divane etmeli,

Aşk imana sokup evliya etmeli..

Aşk pür sefil

Pür naçar

Bırakmalı!

Aşk…

Tohuma inat budaklandırmalı

Ölüyü diriltmeli,

Ayazı kavurmalı…

Aşk bedbaht edip

Buldurmalı!!!



7 yorum:

  1. hem öyle bir buldurmalı ki kaybedip herşeyi ve kendini bir hiç olup hepi bulmalı..

    selam ve saygı ile

    YanıtlaSil
  2. belh,
    işte ancak o zaman rengi de adı da değişir aşkın..
    teşekkürler, saygı bizden...

    YanıtlaSil
  3. Aşk insanı öldürüp öldürüp diriltmeli.

    YanıtlaSil
  4. Profösör,
    bir kez ölüp ölüp dirildimi, bidaha ölmüyor insan yahut bidaha dirilmiyor!

    YanıtlaSil
  5. Ne denebilir ki..

    Denilebilecek her şeyi yazmışsın..
    Ve de çok güzel yazmışsın..

    Eyvallah..
    Kalemine ve kelamına sağlık..
    Ve de yüreğine..

    Selam ve saygı ile..

    YanıtlaSil
  6. Budeliçocuk teşekkür ettim.
    söylemediğim bişey kalmıştır mutlaka;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...