07 Nisan 2011

isterim...


Evlere Gastroloji ve jinekoloji hizmeti istiyorum.Cepte taşınır ultrason ve fizik tedavi üniteleri olsun.Herkes evinde kendi kan ve idrar tahlilini yapabilsin.Uzaktan ilaç yazdırma ve vasiyet bırakma mümkün olsun. İsteyen kurşun döktürme hizmetinden evinde faydalanabilsin.Derdi olana sigara ve rakı yardımı yapılsın. Yaşlıların oram ağrıyor buramda bilmem ne var benzeri yakınmaları yasaklansın. Şükretmek okul müfredatlarına girsin, gelinini çekiştiren kayınvalidelerin ağızları dikilsin, dillerine kezzap dökülsün.Ünlü doktorlar ve basın kahveyi mucizevi ilaç olarak tanıtsın.Ülseri olanlara maaş bağlansın, yalancılar ve ikiyüzlüler tehcir ettirilsin.Zenginin fakire borcu olsun...bir diş çektirene implant bedava yapılsın..Her işsize bir torpil tahsis edilsin, rimel sürmeden dışarı çıkan kadınların 3 aydan 1 yıla kadar hapsi istensin...

ve can sıkıntısından yazı yazanlara bir eğlence düşünülsün!!




5 yorum:

  1. Derdi olanlara ben merhem olurum. denenmiştir...

    YanıtlaSil
  2. varlığınız yeter sağolun...

    YanıtlaSil
  3. Valla hani fazla bi şey de istememişsin..

    Hani ben olsam daha neler neler isterdim kim bilir..

    ama şu ''tehcir'' kelimesini ''teşhir'' ile değişsek..

    YanıtlaSil
  4. Budeliçocuk;
    dostum bırakın "tehcir" kelimesi beni rahatsız etsin;))
    yalana dolana bulanmış ikiyüzlü utanmazlara "teşhir" neylesin..

    YanıtlaSil
  5. ''Teşhir'' ve ya ''tehcir'' ne farkedecek ki..?

    Münafık ve yalancılar uslanıp vaz mı geçecek sanki..?
    Yalanlarına inananlar olduğu sürece..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...