30 Nisan 2011

İzzeti ikram


Bi yorgunum sorma…

Hani zorunlu ilişkiler vardır, randevulu saatler..yorar insanı!

Boş bakışlar,aman yanlış anlaşılmasınlar, dur bi susayım da o neymiş anlıyayımlar,….

Yoktur öyle kaygılarım…neresinden anlarsan anla beni, ben buyum, bu kadarım yahut bundan ötesiyim, aklının alamadığıyım, enerjinin yetişemediği…

saatlerce boktan bir mevzu üzerinde konuşabilirim, yahut mutlaka ilgini cezbedecek bi konu bulurum, merak etme senle de konuşurum(!)….hangi dantel nerden başlanır, hangi kitabı kim yazmış, son siyasi durum nedir, hangi sebzenin turfandası daha iyi olur hangisinin kurusu daha iyi, hangi ot neye iyi gelir, hangi hastanenin hizmeti iyi, hangi mağazada ne var, son moda nedir, hangi restoranda ne iyi yapılır….her halttan konuşabilirim….yeter ki zorunlu olayım!!! Tereciysen tere satarım sana…yeterki zorunda kalayım …ahhh bi de çözebilsen beni!…dışarıdan ne ketum, ne soğuk, ukala bir kadınım…..!

Yok yavrum ben değilim bu…ben zorunluyum!! Yoksa ne işim olur senle…bakma biton ortak bişey bulduğuma…bakma sırıtışıma… ben var ya şirin mirin değilim !sandığın gibi olumlu felan da değil! Sandığın gibi tarafsız da değilim! Keskin hatlarım, kurallarım var benim…

Ne aynı pencereden bakarız hayata, ne yan yana oturmamız mümkündür gündelik hayatta…ondandır bakmaya doyamadığın tezatlıklarım…hanım hanımcık terliklerimin altındaki çizgili çoraplarım, mavi ojelerim, kulağımdaki çifter küpelerim…

Ben anlattıklarımın hepsiyim yada onlardan hiçbiri !

Mühim de değil karışmasın kafan, nasılsa merakın dindi, nasılsa bana bir “ad” koydun, nasılsa bidaha görüşmeyeceğiz inan bana komşucum;)

--not:yarın evde yokum--



4 yorum:

  1. bu hangi komşuya??? :))

    YanıtlaSil
  2. Aslında herkesin kendini kendinden bile sakladığı bir zamanı tüketiyoruz..

    Samimiyetten yoksun yaşanan zamanların ağırlığını çok güzel hicvetmişsin.
    Hele buna birde sıkıcı mecburiyetler eklenirse..

    Ancak çağın insanı kendidisiyle barışarak,bunu aşabilir diye düşünmekteyim..

    Saygı ve sevgi ile..

    YanıtlaSil
  3. Budeliçocuk;
    büyük şehirde yaşıyor olma sendromu bu;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...