10 Nisan 2011

MANİFESTO!


yeni bir adım attık bakalım...
bukez yüksekten değil en alttan başlıyoruz üstelik...ağır ama emin adımlarla....

Bu kez öğrendiklerimi unutmayacağıma/ gözardı etmeyeceğime,
kimseye güvenmeyeceğime,
susmayı(!) baş ilkem olarak sayacağıma,
çıktığım yolda kimseye aldırmadan;
karşıma çıkacak tüm engellere rağmen yılmayacağıma
varmak istediğim hedefe gitmek için kendimi zorlayacağıma,
düşman kazanmıyacağıma(!),
her kılıfa gireceğime(!),
Gerektiğinde inanmadığım yerde bulunup,
kimi zaman da inanmadığım ilkeleri
yeri ve zamanı gelene kadar itaatkar olarak savunacağıma...
kadınlara karşı hep tetikte olup,
onları hiçbir zaman dost görmeyeceğime,
erkeklere karşı olduğumdan daha acımasız ve sert olacağıma,
merhametimi dışarıya çıktığımda evde unutacağıma,
yeri geldiğinde bildiğimi ve doğrumu susacağıma(!),
duyduğumu unutacağıma,
bildiğimi ağırdan satacağıma,
Öğrenmeyi ve bilgi edinmeyi, araştırmayı herzamanki gibi sürdüreceğime,
aslıma, neslime, sütüme aykırı hareket etmiyeceğime,
kimsenin bilgisi altında ezilmeyeceğime,
AND OLSUN!



2 yorum:

  1. ''Ey düşmanım, sen benim ifadem ve hızımsın;''
    ''Gündüz geceye muhtaç, bana da sen lazımsın!..''

    Necip Fazıl Kısakürek

    Üstadın dizelerini hatırlatmak istedim..

    Merhametide unutmamalısın..

    Yine de kolay gelsin..:)

    Saygılar efendim..

    YanıtlaSil
  2. merak buyurmayın;
    "Ustalaştık biraz daha
    taşı kırmakta,
    dostu düşmandan ayırmakta..."
    (Nazım)


    teşekkürler
    Saygılar bizden...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...