11 Mayıs 2011

yaz ki...



Bir elmanın iki yarısı hikayelerine inanma yok öyle bişey..

Sen bana inan aşka inanma!

Yaz!!

Benden bi kahve söyle kendine (bol şekerli, köpüklü)…

Ulan olum de , ne istiyorsun bu hayattan, boşver geçmişi meçmişi…

Babam bize küfrederken geçmişimize söverdi, ondandır hassasiyetim;))

Gül be oğlum, hadi kocaman gülll! Gülesin diye yazmaktayım, yazasın diye kışkırtmaktayım…

Bana kısa süssüz cümleler kur, güzel ama tuhaf, karmaşık ama basit…

Bilmediğim bir kelime türet

O kelimeye bir ömür sevdalanayım…

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


::NOT: :

(gecenin derininden dökülen:):

Dediler topluca geldik,

-dedim ooooo başım üstüne..

Dediler daha bir saç baş dağılmış daha bir manyak bakar olmuş gözleriniz

-dedim teveccühünüz!

Dediler bukadar çok yormayın kendinizi, yapılmadık, yarım kalmış icraatınız yok!

-dedim emir buyurursunuz…

Dediler tebrik ederiz; sıyırmış, sıyrılmışsınız;

hiç kimse, hiçbişey olmuşsunuz…

-dedim iltifata hacet yok!

Dediler gözümüz aydın

-dedim hadi ufak ufak yollanın... )



2 yorum:

  1. Ben yine gölge gibi sayfana süzülürüm.
    Gecenin mehtabı, gündüzün güneşine inat
    Daha çok ışıtır, daha çok ısıtırım.

    Ay gümüş olsa
    Güneş altın
    Yüreğim hazinedir
    Kırk haramilere inat..

    YanıtlaSil
  2. profösör;sizin gibi güzel insan varmı!şeref verirsiniz...
    yüreğinizin ve aklınızın da hazine olduğu kesin...
    hürmetlerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...