30 Haziran 2011

"konstipasyon"




Desem ki patlayacağım; kuyuya bağırmak kesmiyor artık beni…

Sana anlatmak isterdim dostum,sana! Ve sen beni hayatında hiç bu kadar kekeme, hiç bu kadar gözü dönmüş deli görmemiş olurdun….

Derdim ki;

Derya! Ve orda kalırdım!

Suratıma bakardın, “korkutma beni, hadi anlat” derdin..

Derdim; “kızım bak!”! ben var ya artık başka bir dünyadayım! (korkardın tabi, yine nasıl bir delilik içindeyim diye). Tabi bunu diyene kadar 3 sigara içmiş olurdum “az iç kızım, azalt şu sigarayı derdin” sen. “Başlatma şimdi sigaraya” deyip devam ederdim :

Hani hatırlıyormusun bikez Ankaraya gelmiştin beni görmeye ve ben saatlerce bekletmiştim seni terminalde…hani lisedeydik; bizim evin kapısının dili hep açık olurdu, sabah kapıyı çalmadan gelip yatağıma zıplayıp beni uyandırasın diye…, sonra kahve yapardım ama hep kendi sevdiğim gibi ve biton söylenirdin her defasında sen…hoş sen benim canavar gibi yemek yiyip, sıska kalışıma da söylenirdin…Hatırlıyormusun ne kaçardık Erkandan, bi baltaya sap olamadık diye….kimlerle geçtik dalgamızı akşam yürüyüşlerinde…hani şimdi senin tayin olduğun o okulun temeline az mı gözyaşlı izmarit gömdük…

Hatırlıyormusun benim için ilk ağlayışını, ya kendine dönesin diye benden yediğin o hokkalı tokadı!

Az mı sigara çaldık vitrinden, az mı “ Güzel Marmara “ diktik…

Ne falliktin kızım sen; okul yolunda katlar, kıvırırdın eteğini, ceza almayasın diye örerdim saçlarını zorla! Kaç kitabın, kaç satırın altı çizili tekrarlarını yaptık senle… ya o bana tekrar tekrar söylettiğin “…evet arkadaş kim olduğumu, ne olduğumu , nerden gelip nereye gittiğimi sen öğrettin bana….” lı şarkıda hep gözlerin dolarken….

Hani hayatımın en mühim günüydü hatırlarmısın , ta ordan, cehennemin dibinden kalkıp gelmiştin ya yanıma…hani şimdi albümde her fotoğrafta; oynarken, gülümserken, somurturken, alkışlarken, kutlarken yanımdasın ya…. Offff Derya! Nasıl anlatayım sana!!!!

Bilirsin yön tarif edemem, bilirsin sayı, miktar, ölçü ve mesafe kavramlarıyla aram yoktur benim!

Deryaaaaa!

Milat!!!

Yok yook…! Bak aslında her şey Big Bang le başladı desem…

Yok! Sen iyisi mi gözlerimin içine bak dostum!

Ben var ya artık “kocaman” ım, içim içime sığmıyor, bildiğin gibi değilim işte…artık düzgün cümlelerim de yok , bir “aksilik” var yani bende!

Sakın meraklanma bi derdim yok!

Ahh be Derya nolurdu kader farklı şehirlere yazmasaydı bizi, nolurdu, İzmir yerine Ankarayı sevebilseydin bi parça…anlayabilecektin(!)

Yok be kızım vaz geçtim,

bi bok anlatmıyorum sana!!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...