21 Haziran 2011

LEVEL 34

("1" kala)


Sanıyorsun ki 34 yılın şerefine oturup içecem,

sonrasında salya sümük ağlayıp sızacam bugün…

Yok yapmıyacam hiçbirini!

Ne yapacam biliyomusun; evvela bu sı….. gününü kutlamasın diye kimse, telefonumu kapıyacam!

Bu lanet “en uzun gün” ü yatakta uyuyarak kutluyacam…

Daha dur neler göreceğim ben..!

Daha dur, ne ihanetler, ne ölümler, ne yıkımlar, ne hüzünler…ne sevinçler (!)

Yaşlanmak! çizgilerse korkutmuyor beni…daha çok oturuyor yüzüm,

daha çok kendimle yüz gözüm…

Bir 34 daha versene;

bukadar boş, bukadar anlamsız…Korkutamazsın beni, yarın kaldığım yerden yine devam edecem!

Bu sefer lanet okuduğum her o “en uzun gün, en kısa gece” için bi dilek diliyecem…

Ve ben 34 ümde …şimdi!…bana en lazım şeyi istiyecem !!!





2 yorum:

  1. Yaş otuzbeş şiirini hatırladım birden. İnşallah seneye oukuruz..

    YanıtlaSil
  2. :) inşallah, seve seve yazacağım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...