24 Haziran 2011

Nots

Kocaman bi karpuz… kesemiyorum ki bi türlü, neyse zor bela kesildi! O da ne! yaklaşık 5 santim beyaz kabuğu var..Alla alla enteresan! sonra dilimleyeyim derken ortada kabak! Kabak ya bildiğin kabak işte! Dedi ki: kusura bakma yenge, mahçubum sana, ne kabağım artık ne de karpuz:…. dedim dur yav üzülme…ben de artık ben değilim zaten!

Geçen sokakta yürürken yeşil bi Converse gözüme çarptı…nasıl ağlıyor nasıl ağlıyor..dedi bak tesettür modası oldum! Vahh anam dedim, Allah kimseyi düşürmeye!


4 yorum:

  1. İlla bir değişim bir dönüşüm geçirceksem.. Rakı şişesinde balık olmayı tercih ederim. Amma bu kabak-karpuz iyiymiş. Suyu çıktı bu işin.

    YanıtlaSil
  2. AVRAM; rakı şişesinde balık ne ki...yanına roka, bayaz peynir, kavun, cacık, cümbüş bile olur insan :))

    YanıtlaSil
  3. Profösör...
    :)) ya evet ne çirkin demi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...