01 Ağustos 2011

((((HAL))))


Anladım; trajik olaylar, hüzünlü gebermişlikler, gereksiz yaşanmışlıklar, depresif durumları tarifle sınırlı yeteneğim! Ben sadece “acıyı” anlatabiliyormuşum meğer!!! Ya mevcut, öğrenilmiş kelimelerim yüzünden ya her serden geçme , düşden düşürülmede sarılmış olmam gayri ihtiyari kaleme, ya da yazmak için beklemem o kanayan saatleri…Al işte uzun zamandır keyifli bişey yazamıyorum…ne keyifsiz(!)…

Çünkü keyifliyim! Çünkü sınırlarını zorluyorum mutluluğun! Şimdi sorsan nasıl bi “hal “ seninki! Ancak bu hal geçtiğinde ve dibe vurduğumda anlatabilirim büyüklüğünü evire çevire! Hem öyle anlatırım ki bu kez….(lakin anlatmak nasip olmasın!)

Sanırım bi yaratma işi…baştan ayağa yaratılma…öyle ki bunun büyüsü başka hiçbir ilhama başka hiçbir sese, hiçbir resme ve şekle gerek duymuyor! Kendi başına buyruk bi “hal” içerisindeyim…kendi belirliyor yönünü/zamanını .ve o kadar içindeyim ki ve okadar bürünmüşüm ki ona; kelimesiz, ifadesiz, “ad”sız sahip çıkıyorum ve öyle ki…

ÖYLE İŞTE!



5 yorum:

  1. Frenleri boşalmış bir otomobil, anafora kapılmış bir yüzücü, düşlerinde düşmüş bir insan kendini ne kadar tabir edebilir ki.. Bir kader var kederin içinde kaderle kederin arkadaş olmuşçasına, acı ıstırab ve hüzünle yoğrulmuş bir senaryo gibi.

    Cennette asli suçu işlemiş bir adem gibi.. Bir havva gibi asla rahatlığı olmayan bir dünyada yaşamaya mahküm edilmiş bir kulun kader karşısında boyun bükmüşlüğü gibi..

    Bir ramazan gününde gönüllerin bir olması dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. gerçekten de öyle ama biliyor musun. nedense insan sadece mutsuzken anlamlı cümleler sıralıyabiliyor, sadece mutsuzken kendini yaratıcı ilan edebiliyor. şahsen mutlu olduğum anları dile getirmem hayli uzun zaman alıyor. mutsuzluksa dakikası dakikasına not tutturuyor. yüreğine sağlık, çok doğru anlatmışsın...

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ediyorum, sağolun

    YanıtlaSil
  4. sanırım tanıyorum ben bu hali :)

    selamlar..

    YanıtlaSil
  5. belh; umarım hala o "hal" desinizdir.yoksa benim bahsettiğim "hal" öyle bi "hal" değil :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...