06 Eylül 2011

sana diyorum Abidin!



Ahhh Abidin …

Çizeydin ya şu mutluluğun resmini!

Yenir mi, yenilmez de yanında mı yatılır , en çok hangi renge çalar, koklanan bişey mi, dokunası gelir mi insanın, andırır mı bi şekli şemali göreydik !

Bi ağaç karalayıp dalına bi kuş kondurup aha da bu demezdin demi! Abidin?

Ahhh Abidin yapmış olaydın ya… ne para ederdi şimdi ! Mutluluğun adı bile yeterdi! Onu görmek isteyecek milyonlarca insan var bu memlekette! Muhtemelen röpteşambırlı biri, elinde viskisiyle duvarda izlerdi her gece o resmi…


İnsan iki fırça sallardı be yalandan !

Yemedi demi çizemedin…..!


Abidin!!!! Sen hiç mutlu oldun mu?


Boşver ben de yazamıyorum zaten…



6 yorum:

  1. Bir kez.. Oldum. Öldüm.

    YanıtlaSil
  2. ... boşver abidin de ölü zaten :)

    YanıtlaSil
  3. ohh be gelmişsin sen gibi yazılarınla yine. ne iyi geld, bak mutlu oldum abidin :) özlendin ladykiller..

    YanıtlaSil
  4. Hem yazalım hem de çizelim. Hayata karşı direnelim..

    YanıtlaSil
  5. Profösör;
    siz iyi bir çizersiniz...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...