25 Eylül 2011

yazınca geçti :)




Freud deyyusu buna kesin bi ad koymuştur bilen bilir ben ilgilenmiyorum !

Sanırım benim insani iç dürtülerimden(!) en gelişmişi saldırganlık!

Yok öyle öfkemi giyinip çıkmıyorum dışarıya…gayet zarif ve gayet uysal, gayet melek, en sevimli yanımla başılyorum güne…sonra içimdeki mükemmelliyetci manyak dürtüyor beni!

Ana tarafım uysal ve tepkisiz, baba tarafım zır deli olunca haliyle ortaya denge sorunu yaşayan bir hilkat garibesi(!) çıkıyor …secerelerine bakılsın insanların evlenirken, huyları suları kontrol edilsin, 7 ceddlerinin asabiyet ortalaması alınsın ve ona göre akli sağlığı yerinde bir nesil için(!) çocuk izni verilsin! (ilgili makamlara….)


Öfkeleniyorum ben…!

Boş lakırdılara…

Bir cümleyle sığacak mevzuyu 2 saatte anlatan çenesi düşüklere…

Sonucu baştan bilip, varılan yolda yorulanlara…

Uzatanlara!

Uzatanlara tahammül edenlere..!

Cumartesilere saçma sapan anlamlar yükleyenlere…

(oysa sonsuz cümleyle devam edebilir bu yazı ama bendeniz yazdıkça ve okudukça öfkelenenlere de öfkelenirim…………)


Ha bi de;

Ulan şu tezgahtarların, bilmem ne başkanının, pazarcının, sokak satıcısının, eşin dostun hatta hiç tanımadığın, ilk kez karşılaştığın insan evladının ağzına sakız ettiği "CANIM!" hitabını icat edenin, kullananın, özenenin, özendirenin ta..... "canına" .....!

Canınız çıksın be!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...