07 Nisan 2012

düş..üş!


Uzun yıllar önce bi tv. haberiydi …

Gecekonduda bi adam … adamın gün ışığıyla bağlantısı yok, o ev denilen pislik yuvasında, çöp yığınlarıyla yaşıyor…yemek yahut herhangibir ihtiyaç için yıllardır dışarıya çıkmadığı saptanıyor fakat orda yaşadığını bilen birileri olmalı ki o derme çatma evin hertarafı tahtalarla kapatılmış açıklığından, arada bir yiyecek bişeyler atılıyor…Neyse ki lüzumsuz haberciler, pek yardım sever insanlar hemen duruma elkoyuyorlar, adam ayak diriyor dışarı çıkmamak için, ağlıyor…ama nafile, iki koluna girerek zorla dışarı çıkarıyorlar adamı, diyorlar “bak hayat güzel”!… Adam elleriyle yüzünü kapatıyor görmemek için güneşi, hıçkıra hıçkıra ağlıyor , yalvarıyor bırakın beni diye…!

Mümkünse bana da benzeri bir barınak tahsis ediniz; bi köpek gibi köşeye sıkıştırılmış ruhumla , asıl bana yakışır öylesi bir kuytuda yaşamak! Dönüp dolaşıp farkına vardığım zincirimle, kaçmaya yeltenmek… “boynum” un acısıyla sinip oturmak köşeme her defasında…beklemek…beklemek …

O adam kadar, zerre merak etmiyorum doğan günü!

Ve o adam kadar iman sahibiyim ölmemek için(!)

Ey Sevgili Tanrı;

Öyle değil, böyle cezalandırılır bak insan !!!

Meğer benim de özetim buymuş …..!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...