08 Mayıs 2012

" ♫ Olmaz İlaç Sine-i Sad Pareme "



Şu aralar “Allah razı olsun” takıldı dilime …bunu yenmeye çalışıyorum şiddetle……biri çıkıp dese ya “be kadın, ya senden kim razı olsun!…Allah alemden razı olsun olmasına da , sana ne?” desin! Desin de kendime geleyim! Epeydir mekan ve insanları, konumları, diyalogları, et ve kemikleri yadırgayan bir pozisyonda seyrediyor ömrüm! Kelimeleri özledim…içinde aynı harfleri barındırmayan cümleleri!!!

Bugece otursam sabahı edecek bir haleti ruhiye içindeyim…gece hafif sancılı alaturkayla başlayıp bilmem ne makamında bitecek belli ki! Üstelik mevsim meyvaları da çıkmaya başlamışken gel de içme ! İçme de yanında yat…ya da yok yatma, yatma yanında!!

Elinden geliyorsa iç sadece ! Ondandır geceye süzülen bu sakat, saklı yarım!Acınası, ağlanası şeyler anlatır hep o yanım!

Bana satır aralarında mühim şeyler fısıldayan ömrüm…gel gör ki ne ben değiştirebilirim sonunu, ne de sen değişmeyen sonla huzur bulursun! Evvel “Allah” sonra “Ben”……başka kim kime bukadar eziyet eder sanırsın !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...