13 Ekim 2012

Sana Zahmet..


Bana olası düşler kurdur dostum...
konaklayalım,
bereketsiz topraklar yurdumuz olsun....
Bana olası düşler kurdur,
soyunalım,
heykelimizi diksinler
sevdanın  ücrasına..
Savaş de savaşalım,
oluk oluk
çizelim resmini cesaretin...
Bana düşler kurdur,
soldan sağa 3 adım
kimsesiz gezegenlere çıkalım..
bana olası düşler kurdur dostum,
gidelim dönmeyelim
varalım bulmayalım
görüp kör
dokunup taş olalım...
Bana olası düşler kurdur dostum
yere göğe sığmayalım...


(beni bunla,, buna gömün-1)



(Günden Notlar:
-haberleri  gazete ve netten okurum..Epeydir çizgi film kanalları izlediğimdendir
bilmiyorum nekadar zamandır dönüyor bu reklam ama meşhur A.A'nın  konut projesi reklam filmine denk geldim bugün..(hani evinizin hemen yanında ormanda at bindiğiniz reklam :)...sanırım herif tarih yazacağını düşünüyor...oysa tarih psikopatları, canileri, zalimleri, en boktan işler yapanları da yazar! becerdiğin haltın niteliği önemli...güzel fikir,en iyisi ol (!)

-bu sigaraları makinalar mı sarıyor! Haaa ondan uçup gidiyor havaya böyle samimiyetsiz, böyle çabuk, böyle tatsız...)



4 yorum:

  1. Hepsi bir tarafa, "yere göğe sınmayalım" dizesi bir tarafa.

    YanıtlaSil
  2. Ama zihindeki düş üretim merkezi; bazen olması zor düşleri de kurduruyor insana..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...