12 Kasım 2012

Mandibula'r Zaaf'iyet!




-…….o onu dedi, bu bunu, şu şundan ötürü öyle, öteki bilmem neyin uşağıydı, ahh ah.. sen bilmezsin ben gördüm, şu şunun gibi, ama bak o öyle mi, öteki off anasının gözü, demi ama! ayrıca beriki için şudur budur derler haberin ola! ben şunu yaptım oysa, şu şunu yaparken, ben bunu yaptım bunlar otlarken, hem sen de görmüşsündür, kesin sana da rast gelmiştir  demi ama! aman da hakkım var, aman da emeğim…aman da ben iyi, ben saf, herkes kötü, herkes uyanık, ah konuşasım, dökülesim, hırsım, alamadığım plaketim, göremediğim günüm, makamım var! Demi ama?
Fakat ben kimseyle kötü değilim beni herkes bilir (demi ama)…!......

Saatler süren konuşmalardan  birinde dinlediklerimden bir kesit…

Kadınları dinlemek çok yorucu, idare etmek Allah muhafaza akıl işi değil zaten!
Kadınları dinleyebilen ve başını sallamakla yetinip, hafif tebessüm edebilenlere buradan bin selam olsun…

Enayilikle, dava insanı olmak,
Enayilikle, iyi niyetlilik arasında çok ince bir çizgi vardır ve baktığın açıdan değişir! Fakat bu idealist insanlara bir adım geriye gitmeyi düşündürtmez asla…


(Günden not: her yer sapsarı, sıcak şarap içmeye daha var…)





6 yorum:

  1. Göz iki,kulak iki,ağız tek..
    Çok görüp,çok dinleyip,az konuşmak gerek..!
    Hafif tebessümle kafa sallamaya gelince,alışkanlık yapar diye korkarım..:)
    Dava insanı mı dediniz..?

    YanıtlaSil
  2. Kulaktaki kemikleri aldırdığın anda sorun kalmıyor. Otoban gibi mübarek. Duyduğum sadece gürültü. Ses cihazının düğmesine gerektiği anlarda basmak da yeterli oluyor. DOğru zamanda, doğru kelimeler. (Evet, haklısın, doğru, hıhı, öyle mi..)
    İşte bu kadar basit.:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet de,cidden pratikde böylemi işliyor sizde bilmem:)

      Sil
    2. "sizde" kelimesi, kibarlık ve resmiyetten dolayı ise, dokkuz yıl nasıl geçerdi başka türlü diye cevap verirsem yeterli olur mu? Şimdilerde ise işime geldiği anda kullandığım bir yetiye dönüştü diyebilirim. Tüm cinsimin adına konuşmaya ise hakkım yok.:))

      Sil
  3. :)demekki çok da geçerli bir metod değil o "haklısın, hıhı.."

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...