24 Kasım 2012

terminus ante quem 77



Bi yirmi yıl önceden gelen tanıdık!
Sen nerdeydin göbeğim kesilirken?
Hangi kavgada!
Ki düşler kuruyoruz
Bi yirmi yıl sonraya…



(GÜNDEN NOT:
1- Tanımadığım insanların iltifatlarından hoşlanmam, hoş iltifattan hoşlanmam! Bugün hayatımın en güzel iltifatını duydum.Baskı,maskı işleri yapan büyük bir kırtasiyeye uğradım, çocuk –“abla siz ne kadar neşeli bi insansınız” dedi! (sanırım saçımı bugün simon yapışımdaki, anaokulu öğretmeni görünüşümden)
Şaşırdım, Ben mi! dedim..ufaklık -“evet siz!” deyince, adını sordum;
Emre!İçimde nereyi gördün Emre!
Seni unutmayacağım…J
2- Akşam Kızılay’ın ortasında ot süpürge satan bi adam vardı, hayran kaldım cesartine, teknolojiye karşı duruşuna, öz güvenine ve akıp giden kalabalığa bişeyleri hatırlatışına!
3-Biyerde emaye kupa buldum, görür görmez aldım,beyaz ve kırmızı, kocaman tencere gibi…öyle mutlu oldum ki…(Çivit mavisi bile var J) )



4 yorum:

  1. İltifat yürekten gelirse, iltifat eden de, iltifat edilen de o anı hayatı boyunca unutmaz. İltifat kanayan yaraya merhem gibi gelir. Yarayı kurutur.

    Evinde gaz lambası bulundurup da, bir gece onu yakarak etrafında oturmalarını isteyen bir baba, çocukluğunda gaz lambası altında nasıl ders çalıştığını anlatmak ister. Arkasından patlamış mısırlar, soab üstünde çizilerek yapılan kestane kebablara sıra gelecektir.

    Bizim çocukluğumuzda emaye henüz çıkmamıştı. Ama sırça tabaklar, sırça demlikler vardı. Bunun yanında da benim bir çivit mavisi sırça tasım vardı. İçi beyaz, dışı çivit mavisiydi. Belki de sizin aldığınız kupa emaye değil de sırça olduğunu söyleyebilir miyiz? Çivit mavisini severim ben; çünkü çocukluğumda evlere badana yapılırken bu renk tercih edilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. profösör, çocukluk güzel şeydi, şimdi herşey onu özleyişle geçiyor...
      "sırça" nedir emin değilim, daha camımsı bi malzeme herhalde..yok benim bulduklarım bildiğiniz emaye.hatta çivit mavisi tencere ve çaydanlıklar da hatırlıyorum...dediğiniz duvarları da..

      Sil
  2. Hayatın kendisi kavga ya..!
    Kavga ve düş..!
    *****
    "Neşeli ol ki genç kalasın" diye bi şey vardı,Çocuk şarkısıydı galiba..İlahi Emre! zamane çocuğu işte..!

    şiirimsi çok güzel,notlar keyifli..:)

    Saygı ile..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, sağolun...
      Saygı benden...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...