24 Aralık 2012

"2"


Bakma sen bana,
aslında 

Bakma sen bana, aslında dünyanın en mutlu kadınıyım ben!

İsterim parmakla gösterilmek!

Fakat senin kavramından epey farklı benimki; benimki acıyla çağdaş, varlığı ise benden hayli evvel…

Çokum ben!

Feryadım iki kişilik benim, isyanım, sözüm, inadım, azmim, yakarışım, zulmüm, ağrım, korkum, cesaretim, günüm, gecem, uykum, rüyam, hüznüm, bir nesneye bakışım, bir olayı görüşüm, bir çiçeği koklayışım, bir çocuğu saçından okşayışım, övünmem, kaçışım, sövüşüm, dövüşüm, susuşum… hepsi, hepsi iki kişilik!

Çözsen iki kişi,

Vursan iki kişi,

Ölsem iki kişi,

Gömsen iki kişi!


4 yorum:

  1. Evrende herşey iki kişiliktir. Bu iki kişilik bir kişilikte nötürleşen kişiliktir. Gecenin, gündüzü, iyinin kötüsü, güzelin çirkini, doğrunun, eğrisi, hayatın mematı gibi. Belki de birbirini anlamada gerekli bir düalizmdir bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da bir varlık çeşidi ama hayır karşıtlıkların birliği değil bu!

      Sil
  2. İki kişilik bir bir dünya kurmuşsun,
    Ve her şeyin insanlıkla yaşıt..
    Her duygu bilmem kaç bin yıllık..!

    "Dünyanın en mutlu kadını"na selam olsun..!

    Saygı ile efendim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünyanın en mutlu kadını selamınızı saygıyla karşılıyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...