14 Aralık 2012

Unut-kanlık yeteneği


Sıkca unutuyorum…
Elimde taşıyıp, cezveyi banyoda unutuyorum, mutfak dolabına kumaş makası koyarken yakalıyorum kendimi ve marketten peçete yerine rulo havluyla çıkarken…
Bişeyi koyduğum yeri unutmayayım diye; sağlam ve korunaklı, sözde göz önü bir yere koyup  bir gün sonrasında nerede olduğunu bulamıyorum…en çok da adları unutuyorum, sürekli sormak zorunda kalıyorum, önemli şeyleri not kağıtlarına yazsam da zamanında bakmayı unutuyorum.
Bu yeteneği; zamanı unutmak, mekanı unutmakda kullanabilirsem yeni yıla girerken sabaha kadar içerek kendimi kaybetmeyi deniyeceğim, sonraki gün bulmamak ümidiyle…



(Hoyratmış,uzun havaymış, arabeskmiş neymiş…bu yılbaşı bi küçük ile bu vals eşliğinde demlenilecek …..)






6 yorum:

  1. Hepimiz unutkanız artık. Belki unutarak yenileniyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Unutmak;aklın eylemidir..
    Yürek asla unutmaz..!

    Saygı ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki dalgınlık!
      akıl tekrar etmediği, lüzumsuz gördüğü, önemsiz bilgiyi,ezberi, olayları,mekanları, sıfatları istem dışı unutabiliyor tekrar etmediği, karşılaşmadığı müddetçe.kastım o değildi fakat yüreğin de bir hafızası olduğuna inanırım ben!bu "asla" pek iddialı, bilemezsiniz!kendini kaybetmek,"kendini unutmak" ise o başka bişey..
      Saygı benden..

      Sil
  3. ay ben simdi yılbasında senın yanında olmayı ıstedım,sabaha kadar içmek ve yok olmak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel olurdu ;)belki bigün Özlem!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...