25 Ocak 2013

bugün...



Şiir;
Bir söz sanatıdır ve her sanatın icrası gibi kişiye göre yorumlayış farklılıkları bulunur.
Fakat benim kulağıma en iyi gelen şiir; imgeleri ard arda sıralayıp havada uçuşturmadan, laf kalabalığı yapmadan, duru ve yalın bir Türkçeyle, ciltler dolusu bir romanı bikaç satırla akıllıca özetleyen sözdür. Şiir akıl işidir, aklın ve zevkin kusursuz dengesidir..Kelimelerini deşince içi kof çıkan süslü yazı okumayı hamallık olarak görürüm.
Mutlak bir şekli olmamakla birlikte ben, beni sarsan ve şaşırtan şeylerden hoşlanırım!
(Oysa hayat ne kadar da sıradan!)

(Günden Notlar: (Sağnak yağıyordu daldım içeriye, sıcak bişeyler aldım, yağmurun altında oturup bi-iki sigara eşliğinde içeyim diye..
(Garson çocuk):- Abla bugün çok canlı görünüyorsun ;)
-Niye, normalde ölümüyüm!)



-Biliyormusun bazı "Şarkı"lar vardır etrafında kimse yokken dinlenir...!







4 yorum:

  1. Şiir,yürek işidir aslında..
    Yürek ikliminden gelen ve ruhumuzu titretip geçen serin bir esinti gibidir..

    Şarkı çok güzelmiş..!

    Saygı ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanatın her dalı duygudan beslenir mevzu o değildi...bendeki "şiir"in tamamen kişisel tanımıydı...kelimeleri birer silah haline dönüştürebilen kabiliyete, o "yüreği" dışarıya vurabilme yeteneğine vurguydu...
      Saygı benden, selam ederim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...