16 Ocak 2013

kesit..


Her hafta sonu kalırdım orda..hele kış ayları sırf donup da o kocaman pirinç yatakta uyuyabileyim diye … iki de sedir vardı odada, yünle doldurulmuş yastıkları kaneviçe işlemeli - sanata ilk bakışımız-… bir de küçük bir soba; üzerinde tarçın ve ıhlamur kaynayan … bir   küçük penceresi vardı, köyün asfaltına bakan, karşıda fırın ve kahvehane… pencerenin içinde uzadıkça uzayan , çömlek bir saksıya ekili, kokusu hala burnumda bordo karanfiller…

Biz sevdaya bilmeden ağladık dostum, el kulağa atılıp söylenen uzun havalar eşliğinde…Çocuktuk…
Hala aynı alışkanlıkla aslında niye ağlarız, neye ağlarız bilinmez!
Az daldık mı derine, uzaktan bir klarnet sesi duyar yüreğimiz…
Ondandır; tokuz, başkayız buralara..




6 yorum:

  1. Güzel bir paylaşımdı.. :))

    YanıtlaSil
  2. "YARA BENDE" çok güzel..

    Çocuktum (yine deliydim-Delikanlıydım yani).. Yaylamızdaki tepede bir kulübe vardı.Her yanı bin bir renk çiçek..Dilimden düşmeyen bir türkü..

    "Bu Dağlar Eze Dağlar"
    "Çiçeği Teze Dağlar"
    "Tutaydım Yar Elinden"
    "Çıkaydım Size Dağlar.."

    Bakın ben de daldım gittim..Hem de nerelere,bir bilseniz..!

    Saygı ile efendim..





    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dalıp gitmek güzel bazen...kah bi türkünün ezgisine kah sözlerine...
      saygı benden.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...