05 Mart 2012

...uzun hikaye...



Hayat bi sana mı kötü davrandı sanıyorsun dedi!
Yooo ! Hayat bana bi halt etmedi, kendime kötü davranan, harcayan bendim!
Hem yerimde olmak isteyen milyonlar var bak benim…(!)
Ya sen dostum, ya sen;
her lafıyla kalbimi beton bir duvara çarpıp acıtan,
her kelimeme uzun hikayeler yazan sen!
Susuyorsun …
Yıllar önce olduğu gibi!
Ben üzüyorum seni,
Sen yine susuyorsun…
Ne ben sevindirebilirim seni,
Ne sen cesurca sevebilirsin beni!!
biz,
İki kayıp hayatın, küfürleşen kahramanları...
Sen benim "ülküm" kadar ütopik,
Ben senin tutkun "kadar"
Yalan..



7 yorum:

  1. Ne güzel bir şiir. Duyguların tercemesi bazen çok zordur. Bu duygular su gibi akmış gitmiş.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler,belki derinlemesine hissetmekten kaynaklanır aktarım ve size ulaşan yansıması...
    ama bunlara şiir demiyelim lütfen;)
    biliyorsunuz onlar sandıkta.

    YanıtlaSil
  3. Tamamdır. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Özlem;
    yanlışlıkla sildim mi o güzel yorumunu nooldu anlamadım:(
    "gözlerine sağlık" ne güzel bişey be özlem...ne mutlu anlıyor olmana.teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Gözlerimi kapadım. Sağım solum sobe dedim. Saklnmayan ebe demeye kalmadan gözlerimi açtığımda ortalık in cin top oynuyordu. Ama ben gittim ilk önce O'nu elimle koymuş gibi saklandığı yerde buldum. Sobeledim. Çünkü saklambaç oynarken benim de saklandığım yerdi orası. Ebeliği değişimli olarak biz ikimiz yapıyorduk. İkimiz de değişimli olarak sobeleniyorduk. Oyun böyle sonsuza kadar devam ediyordu. Diğer çocuklar ise birer figüran gibiydiler...

    YanıtlaSil
  6. Neredesin Sonsuz Kuyu merak ediyorum seni. Bayağıdır girmiyorsun bloguna.

    YanıtlaSil
  7. kalp kalbe karşıymış Özlem, bak tam da burdayım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...