29 Nisan 2013

dedim ölorum diorlar viral ...



Ne meşktendir ne aşktan
Ne bir davanın sönmeyecek hırsından
Ne dünya derdindendir
Ne can havlinden...

Soylu bir acının
hüzünden peydahlı
rahminde büyümekteyim...



(Not: geçen dolmuşta karşı koltuktaydı, başta tanıyamadım, eğilip, cama çevirdiği yüzüne baktım.."O kadın"! Hani kuyudan arta kalan! Üstünde lacivert bi döpyes, saçları dağınıkça toplanmış tepede, etek boyu diz altı, dudağında narçiçeği ruj, ayaklarında topuklu pabuçlar...pabucun burnunda pabuçtan büyük lacivert kocaman bi çiçek...
dedim nerelerdesin, bu ne hal? 
kaşının biri kalkık, dedi-" nooldu yakıştıramadın mı!" 
dedim- yok estağfurullah(!)...falanca partinin filanca yerinin kadın kolu başkanı yapmışlar kendilerini, gülümsedim...dedim başka adam mı bulamadılar! 
dedi- "yok, bilhassa beni arıyorlarmış(!) "
dedim Allah zeval vermesin o halde o partiye, zatalinizin yüzüne baksın(!)
cevap vermedi kendileri...
bi süre sonra şöföre seslendi
-"meclis dikmen kapısında inecek var...!"
hey Allahım ne günlere kaldık....)







2 yorum:

  1. sırıttım valla.
    :)
    meclisin diğer tarafındaki park ne güzeldir yaaa.
    :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...