10 Mayıs 2013

öğüt..




Her değmeyeceğini düşündüğünüz mevzuuda ağzınızı yormak durumunda kalmak, zamanla kalp ve beyninizi yorar…gün gelir ne edecek lafınız, ne verecek tepkiniz kalır…korkulacak yer  işte oradır; ağız yormak savaş vermektir…ve her savaşın bir sonu vardır…
Çocuklarınızı kırılgan yetiştirmeyin, kırmayın ki kırılmaya alışmasınlar, siz kırmayın ki kimsenin kırmaya gücü yetmesin, üzemesin…

(Günden Not: Hava serin ve  yağışlıydı bugün, Güven Park’tan geçerken Onu gördüm (“O kadın”), banklardan birinin tepesine tünemiş, üstü başı pejmurde sigara içiyordu. Şaşırdım, yüzü solgun, kılık kıyafeti son gördüğümden çok farklı, saçı başı birbirine karışmıştı…
Selamlaştık.
Dedim hayrola bu ne hal… dedi
-“yağmuru  seviyorum.”
Dedim, siyasete atılmıştınız(!), noldu?
Dedi
-“vaz geçtim, herkes akıllı bi ben deliydim…”
Ayaklarında yanları atmış conversler, üstü başı ıslanmış…üzüldüm
Dedim Tanrı yardım etsin sana..
Güldü….
Dedi
-“Tanrının çok işi var, benle meşgul etme”….
Çıkarmadım sesimi hızlıca ayrıldım yanından…






6 yorum:

  1. Öğüdümü aldım,huzur doldum. :) Ayrıca O kadını merak etmeye başladım ben karşılaşır mıyım ki ne dersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimbilir belki karşılaşırsınız, aynı şehirde yaşıyorsunuz ya da gürünce tanırsınız ( up uzun sarı saçları var örüklü ;)

      Sil
    2. :) hadi bakalım örüklü sarı bir kadın görünce gitcem yanına sen Katun'un bahsettiği kadınsın dicem ve koşup oradan uzaklaşıcam :))

      Sil
    3. korkmayın zararsızdır!

      Sil
  2. özlemişim seni okumayı.. okudukça iyi ki var bu kadın diyorum bu hayatta..yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki varsın özlem!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...