11 Nisan 2014

iş olsun diye..

Bu lanet şehirde bi hasta olmaya gör, her şekilde 20 günde ancak iyileşiyorsun! Öksürürken azkalsın boğuluyordum bu sabah...
1 haftadır kağıt havlu rulosuyla geziyorum, yine de sigarayı verene şükürler olsun..
Bi de bahar gelmiş diyorlar,
Yalan!
Gelse bilmezmiyim!
5 km. den tanırım!
Tamurcuğa çiçeğe durmazmıyım
Yeşile pembeye boyanmazmıyım…


(NOT:
1-“Sıfatsız adamlar”ı sevmiyorum ben. İnsanın yüzünde arada bir gülümseme, bir merhamet zerresi olmalı ve eğer insan bunu tamamen içine gömüp, görünen  yüzüyle kamufle edebiliyorsa o insandan korkunuz(!) Bir de doğuştan “dondurulmuş nevaleler” vardır onları anmaya hiç değmez, genetik sorunları vardır illaki..“Sırıtkanlar” tayfası  ise, hani etrafa sürekli gülücük dağıtan “canım, cicim” ciler..onlar ekseri samimiyetsizliğin dibine vururlar zaten..
2- Erkeklere trafikte zulümden ve her türlü tacizden yanayım (okuyucular feminist olmadığımı bilirler)! Yeter kardeşim sohbetlerdeki aşağılama ve kadın sürücüler hakkındaki ön yargılarınızdan kurtulunuz! Yine de suçu ben bu adem oğullarında  bulmuyorum, bunları şımartıp, göğe çıkaran, egolarını şişiren anaları dahil kadıncıklarda buluyor, trafikte bolca küfrediyorum kendilerine..)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...